Hoe om ontslae te raak van muise in die huis: effektiewe ...

In hierdie reeks bespreek ek die vrae en kwelpunte wat my oor jare besig gehou het, asook die hulp wat ek van Bo gekry het op my spirituele pad. Peperment-eteriese olie in die stoomkamer het 'n koel effek, die hitte is makliker om te verdra, en dan as u uitgaan en as u in die swembad swem, voel u 'n aangename kou op die vel. Ek glo dat kruisement meer geskik is vir prosedures in die somer. Ek het ook probeer om melissa eteriese olie in 'n stoomkamer te gebruik. Die mans hou glad nie hiervan nie, hulle spring uit die stoomkamer en kom ... Deesdae is byna enige essensiële olie baie eenvoudig: dit word in enige apteek verkoop. Vraag skep aanbod, en aromaterapie word deesdae al hoe gewilder. Maar is daar essensiële olie van gehalte te koop? Laat ons die vraag anders stel: hou alles wat onder die dekmantel van & amp, quot, eteriese olies & amp, quot verkoop word, verband met regte en gehalte essensiële olies? In diabetes is krake in die hakke 'n algemene probleem, maar dit kan vermy word as u die voorkomende vereistes volg en 'n gesonde leefstyl lei. Kruidraadkruid is 'n onopgesmukte blomknop van 'n naeltjieboom en het anti-inflammatoriese, antiseptiese, antelmintiese en ander medisinale eienskappe. Naeltjies word gebruik om spysvertering te verbeter, teen winderigheid en opgeblasenheid. Kontraïndikasie is hoë bloeddruk

[index] [6414] [5178] [5167] [6043] [6392] [666] [5510] [2190] [5653] [820]

#