BTCUSD — Bitcoin Chart and Price — TradingView

Speelt Federal Reserve Bitcoin in de kaart? Rente rond 0% tot 2023

Speelt Federal Reserve Bitcoin in de kaart? Rente rond 0% tot 2023 submitted by moneyshouters to u/moneyshouters [link] [comments]

'Banken spelen Bitcoin (BTC) in de kaart in Latijns-Amerika'

'Banken spelen Bitcoin (BTC) in de kaart in Latijns-Amerika' submitted by moneyshouters to u/moneyshouters [link] [comments]

Bitcoin fonds van $190 miljoen zet investeringsgroep NYDIG op de kaart

Bitcoin fonds van $190 miljoen zet investeringsgroep NYDIG op de kaart submitted by moneyshouters to u/moneyshouters [link] [comments]

VS dreigt met sancties tegen Hong Kong Dollar. Speelt dit Bitcoin in de kaart?

VS dreigt met sancties tegen Hong Kong Dollar. Speelt dit Bitcoin in de kaart? submitted by moneyshouters to u/moneyshouters [link] [comments]

I had a good raid today 😂

submitted by marre822 to EscapefromTarkov [link] [comments]

Gezocht Bitcoin of andere Crypto wallets in vorm van een plastic kaart.

submitted by Bitcoinplaats to bitcoinplaats [link] [comments]

Overzicht goede acties - september 2020

De laatste tijd zijn er weinig nieuwe acties. Ik haal zelf veel spam weg van mensen die acties dubbelposten of acties die minder dan 10 euro zijn.
Omdat er ook nog veel acties zijn die al lang lopen en nu erg oude posts zijn, hierbij een overzichtspost. Ik heb de remittance en cryptodiensten die maar 10 euro opleveren er uit gehaald; ik had geen zin om te controleren of ze nog werkten :). Ik hoor het graag als er correcties of aanvullingen zijn.

Bedrijf/dienst Wat moet je doen Opbrengst Link
American Express Kaart aanvragen, 1500 euro mee uitgeven binnen 3 maanden EUR 80 (in miles, dus omzetten via bol.com-bonnen oid); 0.5% cashback op je uitgaven link naar topic
ASN Bank Beleggingsrekening openen en 20 euro beleggen EUR 20 link naar actie, link naar topic
Bitwala Rekening openen en een bitcoin wallet openen. Inleg niet nodig, KYC wel EUR 15 link naar topic
Bux Zero "Beleggingsrekening” openen en er 1 euro op zetten USD 5 - 900 link naar topic
Coinbase Aanmelden en ten minste voor 100 USD handelen USD 10 link naar topic
Coinbase Earn Account hebben bij Coinbase. Paar filmpjes kijken en simpele vragen beantwoorden. USD 64 link naar topic
Crypto.com Account aanmaken, voor ~150 EUR aan CRO kopen, 6 maanden vastzetten $50 + 2% cashback op je uitgaven met de Visa-debitcard + 100% cashback op Spotify. link naar topic
Robeco Beleggingsrekening openen EUR 25 topic
Semmie Rekening openen, 50 euro 3 maanden laten staan EUR 15 link naar topic
Trading212 Rekening openen, 10 euro op zetten EUR 1-100 link naar topic

submitted by trixcit to gratisgeld [link] [comments]

50 $ sign up bonus bij crypto.com-exchange (niet de crypto.com-betaalkaarten!)

Je kunt nu een sign up bonus van $ 50 krijgen wanneer je een account opent bij de crypto.com-exchange. Dit is een ander platform dan de crypto.com app waar je de betaalkaarten kunt bestellen (maar het is hetzelfde bedrijf). Zelfs als je al een account op de app hebt, kun je nog steeds de sign up bonus voor de crypto.com-exchange krijgen. Volledig nieuwe gebruikers van crypto.com kunnen een sign up bonus van $ 100 krijgen.
Afhankelijk of je al een account op de app hebt of niet, is het sign up proces iets anders.
Note: alle benodigde bedragen zijn vermeld in CRO. 1 CRO kost momenteel 0.142 eur.

Bestaande gebruikers van de crypto.com-app

Je kan je aanmelden via mijn referral link or Non referral link. Als je een account opent zonder een referral link, kom je niet in aanmerking voor de sign up bonus. Als je vergeet de referral-ID toe te voegen, heb je nog 10 dagen om deze toe te voegen om je bonus te ontvangen. Voeg verwijzingscode e2c2tt4fu3 toe op het tabblad referral op de exchange voor het geval er iets mis is gegaan met de referral link.
Klik op ‘continue as crypto.com app-user’ als je al een crypto.com app-account hebt en vul je e-mailadres in dat is verbonden met de crypto.com-app. Je krijgt een link in uw inbox om de aanmelding te voltooien.

Nieuwe crypto.com-gebruikers

Als je een nieuwe gebruiker bent, kom je in aanmerking voor een sign up bonus van $ 100 (een van de app voor $ 50 en een voor de exchange voor $ 50).
Maak een account op de app door op mijn referral link te klikken. (non ref link: hier). Als je je aanmeldt via een niet-referral link, krijg je geen bonus van $ 50. Ga door de KYC om uw account volledig te verifiëren. Meer informatie over hoe je de sign up bonus van $ 50 van de app kunt krijgen, vind je onderaan.
Maak een account aan op de crypto.com-exchange via mijn referral link or Non referral link. Als je een account opent zonder een referral link, kom je niet in aanmerking voor de sign up bonus. Als je vergeet de verwijzings-ID toe te voegen, heb je nog 10 dagen om deze toe te voegen om uw bonus te ontvangen. Voeg verwijzingscode e2c2tt4fu3 toe op het tabblad verwijzing op de exchange voor het geval er iets mis is gegaan met de referral link.
Merk op dat je GEEN account op de app hoeft aan te maken om de sign up bonus voor de exchange te krijgen.

Hoe krijg je de sign up bonus?

Om de sign up bonus te krijgen, moet je gedurende 6 maanden een bepaald bedrag aan CRO staken op de crypto.com-exchange.
Als je hogere CRO-bedragen staked, krijg je meer voordelen, de volledige lijst vind je hier.
Zodra je bent ingelogd op de crypto.com-exchange, ga je naar het dashboard en klik je op storten. Kies de crypto die u naar de exchange wilt overbrengen (bv: CRO, Bitcoin, Ethereum, USDT, ...).
Er is ook een stortingsbonus van 2% die je op je eerste storting naar de crypto.com-exchange krijgt, uitbetaald in CRO. Overboekingen van de crypto.com-app naar de exchange tellen NIET mee voor de eerste stortingsbonus. Meer info hier.
Nu je het gewenste aantal CRO op de crypto.com-exchange hebt, ga je naar het tabblad 'Stake and Earn' en stake je het gewenste aantal CRO voor 6 maanden De sign up bonus wordt uitbetaald zodra je de staking hebt voltooid.

50 $ sign up bonus voor nieuwe app-gebruikers

Maak een account op de app door op mijn referral link te klikken. (non ref link: hier). Als je zich aanmeldt via een niet-referral link, krijg je geen bonus van $ 50. Ga door de KYC om uw account volledig te verifiëren. Nadat u uw account heeft aangemaakt, moet je een CRO-betaalkaart bestellen. De verschillende kaarten hebben verschillende voordelen, maar er is ook een verschillende hoeveelheid CRO nodig om te staken.
Om de sign up bonus te krijgen, moet je minimaal de Ruby Steel-kaart bestellen waarvoor je 1.000 CRO nodig hebt en je moet deze CRO minimaal 6 maanden inzetten.
Voordelen van deze Ruby Steel kaart zijn onder meer:
Hogere kaarten vereisen meer CRO-staking, maar je krijgt er ook meer voordelen voor terug. Meer details hier.
Kaartniveaus vanaf Royal Indigo en Jade Green geven je automatisch ook 16% Earn, ook op je staking van 10.000 CRO die je nodig hebt om deze kaarten te bestellen.
submitted by BraveBatman to BeermoneyNL [link] [comments]

Honeyminer

een paar dagen geleden vond ik Honeyminer, het is heel simpel. Honeyminer is een cryptocurrency mining tool die crypto voor je mined. Het kan je grafische kaart of CPU of beide gebruiken. Voor nu kun je alleen satoshi minen (elke 1000 satoshis is 0,10 USD). je kunt jouw potentiële winst voor 24 uur en voor de maand zien op basis van je hash rate.
Het is vrij eenvoudig en het maakt geen gebruik van je netwerk (alleen om je in te loggen zodat het verbinding kan maken met het online dashboard). Nadat je bent begonnen met het minen kun je nog steeds gebruik maken van je computer zoals normaal, maar als je op uw grafische kaart mined wil je misschien Honeyminer uitschakelen, zodat je betere prestaties in game krijgt. je kunt uw satoshi in Bitcoin omzetten en naar een Bitcoin-wallet sturen.
Als je wilt kun je een account aanmaken op Honeyminer en beginnen met minen of je kunt deze link gebruiken: https://honeyminer.com/referred/5qic3 om 1000 satoshi's (0,10USD) gratis te krijgen nadat je je hebt aangemeld. (Natuurlijk is dit niet verplicht :) )
Voor vragen kun je die altijd vragen in de comments, Honeyminer is vrij nieuw en ik ben er ook nieuw in, dus ik zal proberen elke vraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Maar ik weet nog niet alles over Honeyminer.

Link naar website https://honeyminer.com/
FAQ https://honeyminer.zendesk.com/hc/en-us/sections/360002220672-General-Questions
submitted by DVVYT to BeermoneyNL [link] [comments]

50 $ sign up bonus bij crypto.com-exchange (niet de crypto.com-betaalkaarten!)

Je kunt nu een sign up bonus van $ 50 krijgen wanneer je een account opent bij de crypto.com-exchange. Dit is een ander platform dan de crypto.com app waar je de betaalkaarten kunt bestellen (maar het is hetzelfde bedrijf). Zelfs als je al een account op de app hebt, kun je nog steeds de sign up bonus voor de crypto.com-exchange krijgen. Volledig nieuwe gebruikers van crypto.com kunnen een sign up bonus van $ 100 krijgen.
Afhankelijk of je al een account op de app hebt of niet, is het sign up proces iets anders.
Note: alle benodigde bedragen zijn vermeld in CRO. 1 CRO kost momenteel 0.142 eur.

Bestaande gebruikers van de crypto.com-app

Je kan je aanmelden via mijn referral link or Non referral link. Als je een account opent zonder een referral link, kom je niet in aanmerking voor de sign up bonus. Als je vergeet de referral-ID toe te voegen, heb je nog 10 dagen om deze toe te voegen om je bonus te ontvangen. Voeg verwijzingscode e2c2tt4fu3 toe op het tabblad referral op de exchange voor het geval er iets mis is gegaan met de referral link.
Klik op ‘continue as crypto.com app-user’ als je al een crypto.com app-account hebt en vul je e-mailadres in dat is verbonden met de crypto.com-app. Je krijgt een link in uw inbox om de aanmelding te voltooien.

Nieuwe crypto.com-gebruikers

Als je een nieuwe gebruiker bent, kom je in aanmerking voor een sign up bonus van $ 100 (een van de app voor $ 50 en een voor de exchange voor $ 50).
Maak een account op de crypto.com app door op mijn referral link te klikken. (non ref link: hier). Als je je aanmeldt via een niet-referral link, krijg je geen bonus van $ 50. Ga door de KYC om uw account volledig te verifiëren. Meer informatie over hoe je de sign up bonus van $ 50 van de app kunt krijgen, vind je onderaan.
Maak een account aan op de crypto.com-exchange via mijn referral link or Non referral link. Als je een account opent zonder een referral link, kom je niet in aanmerking voor de sign up bonus. Als je vergeet de verwijzings-ID toe te voegen, heb je nog 10 dagen om deze toe te voegen om uw bonus te ontvangen. Voeg verwijzingscode e2c2tt4fu3 toe op het tabblad verwijzing op de exchange voor het geval er iets mis is gegaan met de referral link.
Merk op dat je GEEN account op de app hoeft aan te maken om de sign up bonus voor de exchange te krijgen.

Hoe krijg je de sign up bonus?

Om de sign up bonus te krijgen, moet je gedurende 6 maanden een bepaald bedrag aan CRO staken op de crypto.com-exchange.
Als je hogere CRO-bedragen staked, krijg je meer voordelen, de volledige lijst vind je hier.
Zodra je bent ingelogd op de crypto.com-exchange, ga je naar het dashboard en klik je op storten. Kies de crypto die u naar de exchange wilt overbrengen (bv: CRO, Bitcoin, Ethereum, USDT, ...).
Er is ook een stortingsbonus van 2% die je op je eerste storting naar de crypto.com-exchange krijgt, uitbetaald in CRO. Overboekingen van de crypto.com-app naar de exchange tellen NIET mee voor de eerste stortingsbonus. Meer info hier.
Nu je het gewenste aantal CRO op de crypto.com-exchange hebt, ga je naar het tabblad 'Stake and Earn' en stake je het gewenste aantal CRO voor 6 maanden De sign up bonus wordt uitbetaald zodra je de staking hebt voltooid.

50 $ sign up bonus voor nieuwe app-gebruikers

Maak een account op de app door op mijn referral link te klikken. (non ref link: hier). Als je je aanmeldt via een niet-referral link, krijg je geen bonus van $ 50. Ga door de KYC om uw account volledig te verifiëren. Nadat u uw account heeft aangemaakt, moet je een CRO-betaalkaart bestellen. De verschillende kaarten hebben verschillende voordelen, maar er is ook een verschillende hoeveelheid CRO nodig om te staken.
Om de sign up bonus te krijgen, moet je minimaal de Ruby Steel-kaart bestellen waarvoor je 1.000 CRO nodig hebt en je moet deze CRO minimaal 6 maanden staken.
Voordelen van deze Ruby Steel kaart zijn onder meer:
Hogere kaarten vereisen meer CRO-staking, maar je krijgt er ook meer voordelen voor terug. Meer details hier.
Kaartniveaus vanaf Royal Indigo en Jade Green geven je automatisch ook 16% Earn, ook op je staking van 10.000 CRO die je nodig hebt om deze kaarten te bestellen.
submitted by BraveBatman to gratisgeld [link] [comments]

Verzameling laag-risico nieuwe en oude gratis geld-acties die het nog steeds doen. >200 euro totaal.

Soms word ik een beetje moe van acties waar je een paspoortscan moet achterlaten bij een bedrijf met een ondoorzichtig of onnodig businessmodel voor 5-10 euro gratis geld. Of waar je 1000 euro moet vastzetten in P2P-leningen voor een tientje winst. No offense als dat je ding is, maar ikzelf heb een voorkeur voor dingen met meer gebruikswaarde en lager risico.
Daarom, en omdat sommige van die hoge-kwaliteit-laag-risico-acties alweer zo ver naar beneden zijn gezakt dat ze niet meer te zien zijn, dit verzameltopicje.
Wat staat hier niet in?
Disclaimers
Nog 1 tip voor we beginnen...
Als een actie nou echt de moeite waard is en er zit een referral-voordeel aan (crypto.com, coinbase earn) kun je de opbrengst van je huishouden verdriedubbelen door je partner in het complot te betrekken (1x cashen voor jezelf, 1x voor de referral, en 1x door je partner). Je verdubbelt zo wel je risico op identiteitsfraude of verlies van inleg, dus maak vooral ook je eigen risico-inschatting...

Bedrijf/dienst Wat moet je doen Opbrengst Ervaringen/tips Links (ref en topic)
American Express Kaart aanvragen, 1500 euro mee uitgeven binnen 3 maanden EUR 80 (in miles, dus omzetten via bol.com-bonnen oid) Zelf geen ervaring. Topic staat er vol mee. Key is wel om die kaart op tijd op te zeggen, want hij is duur... link naar topic
ASN Bank Beleggingsrekening openen en 20 euro beleggen EUR 20 Eitje en groene club. Geld is nog niet binnen. link naar actie, link naar topic
Atomic Wallet App installeren, 10 USD op laten staan in cryptocurrency. Geen KYC vereist! USD 6 Laag risico, want geen KYC. Kun je op meerdere eigen apparaten doen en jezelf referren. Airdrop verwacht ik later pas. reflink, link naar topic
Bitwala Rekening openen en een bitcoin wallet openen. Inleg niet nodig, KYC wel EUR 15 Geen; zelf niet gedaan, want crypto en <50 EUR profit link naar topic
Bux Zero "Beleggingsrekening” openen en er 1 euro op zetten USD 5 - 900 Simpel en snel. Binnen een dag Shell t.w.v. 15 euro gekregen en geld is alweer terug op mijn betaalrekening. reflink, link naar topic
Celsius Aanmelden, $200 aan crypto op stallen en 30 dagen laten staan $20 aan BTC Je krijgt ook rente op je gestalde crypto. Ik ben niet kapot van het idee om mijn crypto in andermans wallet te stallen, maar met 10% payoff is het een gokje waard. Eerder al met succes enkele acties van Celsius meegepakt, ze hebben ze regelmatig. link naar topic
Coinbase Aanmelden en ten minste voor 100 USD handelen USD 10 Alleen gebruikt i.c.m. onderstaande. Na die 100 USD wil je via Coinbase Pro handelen i.p.v. Coinbase i.v.m. (veel!) lagere fees. link naar topic
Coinbase Earn Account hebben bij Coinbase. Paar filmpjes kijken en simpele vragen beantwoorden. USD 64 Supersimpel als je de antwoorden al hebt (zie onderstaand!). Gebruik reflink is niet verplicht (zie bovenste link), maar met reflinks sla je de wachtrij over. Gebruik de juiste link voor de juiste cryptocurrency. non-ref, reflink voor XLM, reflink voor EOS, reflink voor OXT, link naar topic
Crypto.com Account aanmaken, voor ˜200 EUR aan MCO kopen, 6 maanden vastzetten $50 in MCO + 2% cashback op je uitgaven met de Visa-debitcard + 100% cashback op Spotify Kaart doet er even over om te arriveren. Cashback is in MCO, maar nergens anders kan ik cashback krijgen. 10% Cashback bij Aldi/Lidl. reflink, link naar topic
Robeco Beleggingsrekening openen EUR 25 (zelf niet gedaan, want ik heb genoeg beleggingsrekeningen en Robeco rekent aardig wat kosten & is niet “groen”) topic
Semmie Rekening openen, 50 euro 3 maanden laten staan EUR 15 Zelf geen ervaring. link naar topic
Trading212 Rekening openen, 10 euro op zetten EUR 1-100 Niet zelf naar de app zoeken in de store, maar een link gebruiken. Je hebt bij aanmelden de keuze om in CFD's te kunnen handelen - ik zou het niet doen. reflink, link naar topic

Antwoorden Coinbase Earn:
XLM:
  1. A decentralized protocol that unites the world financial infrastructure.
  2. Facilitating low cost, universal payments.
  3. Transactions are fast, inexpensive, and global.
  4. To issue, exchange, and transfer tokens quickly and efficiently
  5. It relies on the cooperation of trusted nodes to confirm transactions
EOS:
  1. A blockchain protocol for fast, scalable applications
  2. Delegated proof of stake
  3. Fast, free transfers
  4. Stake EOS tokens
  5. Upgradeable smart contracts
BAT:
  1. There are too many ads and data trackers
  2. It is free, open source web browser built for privacy
  3. Users get paid BAT for viewing opt-in ads, and publishers get rewarded when users pay attention to their content
XTZ:
  1. Formal Verification.
  2. A decent computer, an internet connection and 1 roll of Tez (8,000 XTZ)
  3. Formal Governance
OXT:
  1. A peer to peer privacy wallet.
  2. Orchid’s Ethereum token, OXT, as well as the Orchid app and a Web3 wallet.
  3. Multihop configurations between bandwidth providers.
DAI:
  1. A decentralized stablecoin that aims to be worth one US dollar
  2. Decentralized and borderless
  3. Open a CDP with Maker
COMP:
  1. Earning interest on your crypto
  2. Supply a crypto asset as collateral
  3. COMP token holders
submitted by HostileJelly to gratisgeld [link] [comments]

Crypto.com MCO Visa kaart: nu 10% cashback op Lidl en Aldi + 1-5% op overige aankopen + $50 bonus

Crypto.com heeft nu eindelijk zijn MCO Visa kaarten beschikbaar voor de EU! Ik heb zelf gisteren mijn kaart mogen ontvangen en meteen bij de Lidl 10% cashback op mijn boodschappen gekregen: https://imgur.com/a/ITB39JX
Ik ben zelf erg enthousiast over Crypto.com en wat ze allemaal aanbieden. Ik zal hier proberen om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen, ook voor mensen die niet zo bekend zijn met crypto.
Zou het erg op prijs stellen als je je aanmeldt via mijn referral linkje :) https://platinum.crypto.com/sxzbhwuqje of gebruik code sxzbhwuqje in de app. Hiermee kun je dan ook de $50 bonus krijgen (zie hieronder).

Wat is Crypto.com?

Crypto.com biedt een app aan waarmee je makkelijk en zonder bijkomende kosten kunt handelen in cryptocurrencies. Het bedrijf bestaat sinds 2016 (toen nog onder de naam Monaco, waar de afkorting MCO vandaan komt) en ze hebben nu 2 miljoen gebruikers.
Naast handelen kun je in de app ook o.a. rente krijgen over je crypto met tot wel 12% op stablecoins (compleet overzicht hier), net zoals bij bv. Celsius en BlockFi.

De MCO Visa kaart

Via hun app biedt Crypto.com ook de MCO Visa kaart aan. Dit is een Visa kaart gekoppeld aan de MCO cryptocurrency. Er zijn 5 verschillende kaartlevels en hiermee krijg je o.a.:
Alle cashbacks en bonussen worden uitgekeerd in de MCO cryptocurrency. Deze kun je direct verkopen in de app voor euro's. Deze euro's kun je dan ook gelijk weer gebruiken voor aankopen met je kaart.
Om een van de hogere kaartlevels te krijgen moet je MCO coins kopen en staken, dat betekent 6 maanden vastzetten. Na die 6 maanden mag je ze weer verkopen tegen de dan geldende prijs. De prijs van MCO is momenteel €5,13, dat betekent dat je €256 investeert voor de Ruby Steel kaart. Dit verdien je terug in 7 maanden (zie hieronder).
Zie hier de verschillende kaartlevels:
Cardlevel Midnight Blue Ruby Steel Jade Green/Royal Indigo
Stake (vastzetten) Geen (gratis kaart) 50 MCO (€256) 500 MCO (€2560)
Bonus na staken Geen $50 (in MCO) $50 (in MCO)
Cashback % 1% 2% 3%
Gratis Spotify Nee Ja Ja
Gratis Netflix Nee Nee Ja
Airport Lounge toegang Nee Nee Ja
Metalen kaart Nee Ja Ja

Rekenvoorbeeld terugverdientijd (7 maanden)

Ik heb hieronder een rekenvoorbeeld voor de terugverdientijd van de Ruby Steel kaart, uitgaande van €1000 aan uitgaven per maand en dat je Spotify gebruikt. Na 7 maanden heb je je initiële investering in de kaart dus al terugverdiend :)
Maar, hier komt nog bij: de 10% cashback voor boodschappen bij Lidl en Aldi t/m eind juni én ook de waarde van je MCO coins die je hebt vastgezet na 6 maanden. Zelfs al zou de waarde maar de helft zijn van wat het vandaag is, dan zijn ze alsnog €128 waard (hieronder meer over de waardeverwachting).
Waarde
$50 bonus €46
2% cashback op alle aankopen gedurende 7 maanden (€1000 per maand) €140
Spotify rebate (€10 per maand) €70
Total €256

MCO waarde

De waarde van de MCO coin schommelt nu al een tijdje rond de €5. De kaarten zijn nu net beschikbaar in de EU. Omdat cashback kaarten in de EU niet veel voorkomen verwacht ik dat er steeds meer mensen geïnteresseerd zullen zijn in de kaarten. Het leuke is dat daardoor de vraag naar MCO coins stijgt (want men dient ze 6 maanden vast te zetten) en ik verwacht dat dan de prijs zal stijgen (er zijn er namelijk maar 16 miljoen van, minder dan dat er Bitcoins zijn).
Geen garanties natuurlijk maar ik ben er persoonlijk wel positief over :)

Aandachtspuntjes

submitted by blxyy to gratisgeld [link] [comments]

Crypto.com MCO Visa kaart: 10% cashback op Lidl en Aldi + 1-5% op overige aankopen + $50 bonus

Crypto.com heeft nu eindelijk zijn MCO Visa kaarten beschikbaar voor de EU! Ik heb zelf gisteren mijn kaart mogen ontvangen en meteen bij de Lidl 10% cashback op mijn boodschappen gekregen: https://imgur.com/a/ITB39JX
Ik ben zelf erg enthousiast over Crypto.com en wat ze allemaal aanbieden. Ik zal hier proberen om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen, ook voor mensen die niet zo bekend zijn met crypto.
Zou het erg op prijs stellen als je je aanmeldt via mijn linkje :) https://platinum.crypto.com/sxzbhwuqje of gebruik code sxzbhwuqje in de app. Hiermee kun je dan ook de $50 bonus krijgen (zie hieronder).

Wat is Crypto.com?

Crypto.com biedt een app aan waarmee je makkelijk en zonder bijkomende kosten kunt handelen in cryptocurrencies. Het bedrijf bestaat sinds 2016 (toen nog onder de naam Monaco, waar de afkorting MCO vandaan komt) en ze hebben nu 2 miljoen gebruikers.
Naast handelen kun je in de app ook o.a. rente krijgen over je crypto met tot wel 12% op stablecoins (compleet overzicht hier), net zoals bij bv. Celsius en BlockFi.

De MCO Visa kaart

Via hun app biedt Crypto.com ook de MCO Visa kaart aan. Dit is een Visa kaart gekoppeld aan de MCO cryptocurrency. Er zijn 5 verschillende kaartlevels en hiermee krijg je o.a.:
Alle cashbacks en bonussen worden uitgekeerd in de MCO cryptocurrency. Deze kun je direct verkopen in de app voor euro's. Deze euro's kun je dan ook gelijk weer gebruiken voor aankopen met je kaart.
Om een van de hogere kaartlevels te krijgen moet je MCO coins kopen en staken, dat betekent 6 maanden vastzetten. Na die 6 maanden mag je ze weer verkopen tegen de dan geldende prijs. De prijs van MCO is momenteel €5,13, dat betekent dat je €256 investeert voor de Ruby Steel kaart. Dit verdien je terug in 7 maanden (zie hieronder).
Zie hier de verschillende kaartlevels:
Cardlevel Midnight Blue Ruby Steel Jade Green/Royal Indigo
Stake (vastzetten) Geen (gratis kaart) 50 MCO (€256) 500 MCO (€2560)
Bonus na staken Geen $50 (in MCO) $50 (in MCO)
Cashback % 1% 2% 3%
Gratis Spotify Nee Ja Ja
Gratis Netflix Nee Nee Ja
Airport Lounge toegang Nee Nee Ja
Metalen kaart Nee Ja Ja

Rekenvoorbeeld terugverdientijd (7 maanden)

Ik heb hieronder een rekenvoorbeeld voor de terugverdientijd van de Ruby Steel kaart, uitgaande van €1000 aan uitgaven per maand en dat je Spotify gebruikt. Na 7 maanden heb je je initiële investering in de kaart dus al terugverdiend :)
Maar, hier komt nog bij: de 10% cashback voor boodschappen bij Lidl en Aldi t/m eind juni én ook de waarde van je MCO coins die je hebt vastgezet na 6 maanden. Zelfs al zou de waarde maar de helft zijn van wat het vandaag is, dan zijn ze alsnog €128 waard (hieronder meer over de waardeverwachting).
Waarde
$50 bonus €46
2% cashback op alle aankopen gedurende 7 maanden (€1000 per maand) €140
Spotify rebate (€10 per maand) €70
Total €256

MCO waarde

De waarde van de MCO coin schommelt nu al een tijdje rond de €5. De kaarten zijn nu net beschikbaar in de EU. Omdat cashback kaarten in de EU niet veel voorkomen verwacht ik dat er steeds meer mensen geïnteresseerd zullen zijn in de kaarten. Het leuke is dat daardoor de vraag naar MCO coins stijgt (want men dient ze 6 maanden vast te zetten) en ik verwacht dat dan de prijs zal stijgen (er zijn er namelijk maar 16 miljoen van, minder dan dat er Bitcoins zijn).
Geen garanties natuurlijk maar ik ben er persoonlijk wel positief over :)

Aandachtspuntjes

submitted by blxyy to BeermoneyNL [link] [comments]

BeermoneyNL Overzicht Aanmeldbonussen

Laatste update: 6 juli 2020
Hier een makkelijk overzicht van aanmeldbonussen die eerder gepost zijn en nog steeds geldig. Indien een site/actie vaker gepost is de meest recente post in het overzicht opgenomen. Ik heb een onderscheid gemaakt tussen acties waarbij je cryptocurrency moet kopen/bezitten om de actie te doen en acties waarbij dat niet hoeft.
Deze lijst wordt regelmatig geüpdatet zodat verlopen acties worden verwijderd en nieuwe worden toegevoegd.
Heb je zelf iets gepost en wil je je post ook in de tabel erbij hebben? Stuur een PM :) Zorg er wel even voor dat je post up-to-date is en aan de regels voldoet. Let op: enkel acties die betrouwbaar bevonden zijn door een van de mods worden in deze lijst opgenomen.
Vergeet niet je eigen referral links in de comments te posten :)

Niet-crypto acties

Actie Waarde
American Express €80
ASN Bank beleggen €20
Bitwala €15
IBAN Wallet €50
Skrill €15
Binck Forward €20
Azimo €10
Robeco €25
Twino €20
October €20
Semmie €15
BUX Zero twee gratis aandelen
Lendahand €25
Passfolio $5-$100 (gratis aandeel)
Trading212 $10-$100 (gratis aandeel)
Curve £5
Xendpay €10
WorldRemit €25
Zelf €5
ViaInvest €15
NSkiV Visa kaart €35
CurrencyFair €30

Crypto acties

Actie Waarde
Bison €10
Coinbase $10
Coinbase Earn varieert
Crypto.com $50
Luno €15
BlockFi $10
Bitpanda €15
Celsius $10 + waarde promocodes

Bonus verhoogd: weer €30 gratis bij Bitwala (gratis bankrekening)

Bitwala heeft hun referral bonus voor nieuwe gebruikers weer verhoogd naar €30! Het is een volledig gratis Duitse bankrekening, geen storting vereist! Je kunt het ook direct opnemen naar je bankrekening.
Stappen:
Laat maar weten als je vragen hebt!
Voorwaarden: https://www.bitwala.com/img/05-05-2020-bitwala-refer-a-friend-program-terms-and-conditions.pdf
submitted by blxyy to gratisgeld [link] [comments]

Bitwala bonus verhoogd: 30 euro gratis bij openen gratis bankrekening

Bitwala heeft hun referral bonus voor nieuwe gebruikers weer verhoogd naar €30! Is nu weer terug naar €15. Het is een volledig gratis Duitse bankrekening, geen storting vereist! Je kunt het ook direct opnemen naar je bankrekening.
Stappen:
Laat maar weten als je vragen hebt!
Voorwaarden: https://www.bitwala.com/img/05-05-2020-bitwala-refer-a-friend-program-terms-and-conditions.pdf

A free Whopper!

Burger King (Hungry Jack's) in Arnhem has this great thing. The second Whopper you order comes for free ONLY when paying with Bitcoin. Transaction time is amazing fast! It takes about 3 seconds using the Bitkassa system, 0 conf is apparently enough.
When I was finished eating my Whoppers, I went to the local supermarket in Arnhem. It's called the Spar and they also use Bitkassa.
Nice going guys!!
I took some pictures:
Imgur and here Imgur and here Imgur
And the Spar:
Imgur
Here are all the locations in Arnhem where you can pay with BTC:
http://www.arnhembitcoinstad.nl/#kaart
submitted by boestin to Bitcoin [link] [comments]

Dit soort kritiek hoor ik graag van mensen.

Gepost op http://www.nujij.nl/internet/franse-politie-rolt-039-illegale-039-bitcoin.28756561.lynkx als comment 19
@3 @14 @15
Nieuws in de marge is geen nieuws. Als ik bij Albert Heijn met bitcoins kan betalen dan is het nieuws. Het feit dat er ergens in een plaats weer eens een cafe of kroeg is waar je met bitcoins kunt betalen is geen nieuws.
Het feit dat een centrale bank bitcoins als volledig betalingsmiddel inschat is nieuws, maar kennelijk heb ik dit gemist (ook buiten nu.nl).
Waarom het niets wordt met bitcoins?
Bitcoins lijken een aanvulling te zijn voor het betalingsverkeer. Maar wordt bitcoin de nieuwe valuta?
Ik denk van niet en wel om de volgende redenen. Bitcoins lossen een probleem op dat wij niet hebben.
Het betalen met bitcoins lijkt eenvoudig, als je de voorstaanders wilt geloven. Smartfoon, QR Code scannen en je hebt betaalt. Alleen wordt er even vergeten dat je er van tevoren (eenmalig) een aantal zaken moet doen. App voor je smartfoon of een programma op je laptop. Dan moet je een wallet opzetten en van te voren over de beveiliging van de wallet nadenken. Als je de toegang tot je wallet kwijt raakt dan kan het gebeuren dat je een bepaalde som in je wallet hebt maar er niet meer bij komt.
Nu moet je aan bitcoins komen. Dit houdt in dat je een exchange gebruikt (Mt. Gox - rings a bell? ) daar dmv een creditcard, iDeal of overschrijving geld naar toe brengt en een tijd later je bitcoins in ontvangst mag nemen. Er schijnen ook bitcoin ATM's te bestaan, misschien dat je daar een briefje in kan voeren om bitcoins te ontvangen - ik heb het nog niet gedaan, dus ik weet er het fijne niet van.
Nu kan je eindelijk met bitcoins betalen.
We vergelijken dit even met het betalen met contant geld: je neemt contant geld mee en kunt het meteen uitgeven. Natuurlijk zit er een proces voor het kunnen betalen met een pinpas of een credit card. Deze is gewoon aan je rekening gekoppeld, dus een paar dagen naar de opening van je rekening (soms ook direct) ontvang je een pasje en een pin.
Laten we dan voor het gemak het betalen met een pasje (pinpas, creditcard) vergelijken met een bitcoin transactie. Je neemt je pas, stopt hem in het cardstation, toetst een pin in en klaar.
Je zou nu kunnen zeggen dat het aantal handelingen om te betalen weinig van elkaar verschillen. Het onderscheid zit in de infrastructuur. Met bitcoins moet ik een deel van de infrastructuur zelf onderhouden. Bij het betalen via een bank/pas doet het iemand anders. Hiervoor wil een bank normaliter geld zien. Maar daar krijg je ook iets voor terug. Als er iets met een betaling mis gaat staat normaal gesproken je bank garant. Geld terug boeken is ook mogelijk. Bovendien heb je als klant een positie bij de bank waar je een zekere mate van bescherming geniet. Hoe is dit met bitcoins geregeld? Je bent immers je eigen "bank".
Dan het aspect veiligheid: dat een PIN met vier cijfers niet bijzonder veilig is weten wij. Maar je praat toch over een two-factor authentication. Je moet je pas (fysiek) en je PIN (niet-fysiek) hebben om te kunnen betalen. Nu hebben genoeg mensen aangetoond dat het kinderlijk eenvoudig is om een skim apparaat te bouwen en het magneetstripje uit te lezen. Camera erbij en ze wisten je PIN. Helaas voor de boeven zijn de banken over gegaan op het uitlezen van de chip op de kaart. Skimming is terug gelopen naar bijna null.
Hoe zit het dan nu als je je wallet op een smartfoon hebt? Veel mensen hebben geen inlogcode op het telefoon gezet (te lastig). Heb ik een aparte code voor mijn app nodig als ik uit mijn wallet bitcoins wil halen? Kan ik dit ook uitzetten (want mensen willen gemak)? Nu wordt mijn telefoon gestolen. En de beveiliging ban de doorsnee laptop is ook om te huilen. Dit is hetzelfde als je geld open en zichtbaar ergens te laten liggen en hopen dat niemand het steelt.
Komen we bij het punt oplossing voor problemen die wij helemaal niet hebben: Op dit moment kan ik op diverse manieren betalen: contant, pin, creditcard, overschrijving, iDeal, international money transfer en nog een paar mogelijkheden die bijna niemand gebruikt. Kijken we nu naar het betaalgedrag van mensen in de westerse wereld: met stip op een is CONTANT GELD - money talks. Dan komen diverse electronische manieren (pin, creditcard, debit card), overschrijvingen (misschien zelf nog op papier of gewoon via iDeal) en dan voor bijzondere gevallen zaken zoals traveller cheques. In de meeste gevallen durut de transactie minder dan 15 sec: geld overhandigen en wisselgeld krijgen, pin intoetsen en betalen, gegevens invullen en op TAN via SMS wachten.
De ontvanger heeft het geld doorgaans meteen (hetzij contant hetzij als reservering op zijn rekening). In sommige gevallen duurt het een of twee dagen. Gaat een winkelier hiervan wakker liggen? Nee, want in de zakelijke wereld is het heel gebruikelijk dat er betalingstermijnen van 14 dagen of 30 dagen afgesproken zijn. Dus geen winkelier gaat failliet als hij twee dagen op een boeking moet wachten. Wat lost bitcoin hier nu op? Nou - volgens de voorstanders kan je overal in de hele wereld binnen seconden betalen zonder transactiekosten. Dat kan kloppen, maar als je nu naar de wereld om je heen kijkt zie je snel dat waarschijnlijk 90% of meer lokaal gebeuren. En van de 10% buiten je eigen dorp of stad is nog eens 8% nationaal. Blijft over 2% internationaal. En binnen Europa (Eurozone) betaal je met shared costs ook nog gratis. Blijven een paar mensen die iets buiten Europa kopen. Hiervan gaat waarschijnlijk weer 95% met een creditcard betalen. Alleen als ik een inheemse honing uit MButolie-Bangorasutsa wil kopen heb ik met kosten te maken. En hiervoor moet ik aan de bitcoin? Maar wacht even - het potje honing moet nog naar Nederland komen. Kost ook geld. Vaak meer dan het product waard is. En dan maak ik me druk om transctiekosten van een bank in het buitenland?
submitted by socium to BitcoinNL [link] [comments]

Gratis Steam ruilkaarten en games! Cryptomiljonair #1 Geld verdienen met bitcoin litecoin ethereum altcoins en investeringen HYIP Arenberg Auctions - Atlas Maior Blaeu Goochelen met gratis verdiende bitcoins XD The Crypto Family #1 Hoe zet je een Bitcoin altcoin Ethereum Dash litecoin wallet op

Bitcoin is ook de meest verhandelde cryptocurrency op dit moment. In veel gevallen vormt Bitcoin dan ook de basis voor vele andere cryptocurrencies zoals Bitcoin-cash en Litecoin. Bitcoin maakt gebruik van een decentraal netwerk dat zich de “blockchain” noemt. Deze eerste digitale valuta maakte het mogelijk om onderling waarde transacties te verrichten door middel van een ... De kaart draagt een originele naam: Coinbase Card. In Nederland, Groot-Brittannië en de rest van Europa kunnen klanten van de beurs sinds april 2019 al gebruikmaken van de betaalkaart. Waarom de kaart zoveel later in Amerika uitkomt is niet bekend. Wel willen steeds meer Amerikaanse bedrijven een plekje veroveren in de bitcoin markt. Locations of Bitcoin ATM in Netherlands The easiest way to buy and sell bitcoins. Producers. Genesis Coin (4148) General Bytes (3414) BitAccess (1118) Coinsource (744) Lamassu (542) All producers; Countries. United States (9332) Canada (941) United Kingdom (282) Austria (148) Spain (109) All countries; More . Find bitcoin ATM near me; Submit new ATM; Submit business to host ATM; Android app ... "Arnhem Bitcoinstad" ('Bitcoin City') as they call it, came into existence when three Bitcoin enthusiasts decided they wanted to be able to spend bitcoins in their own town. They went on a mission to convince local bars and restaurant owners to accept bitcoin payments. At the opening at May 28th 2014, 15 places accepted bitcoins. Since then, more and more shop owners joined them so you can buy ... Der Nutzen von Bitcoin ist dabei offensichtlich. Die Kunden brauchen kein passendes Kleingeld mehr. Außerdem werden Abhängigkeiten von internationalen Kreditkartenanbietern reduziert und Jahresgebühren fallen für den Bitcoin auch nicht an. Für Menschen, denen ihre Privatsphäre besonders wichtig ist, kommt hinzu, dass Kreditkartendaten einen Rückschluss über das Bewegungs- und ...

[index] [74] [3652] [1059] [4329] [1442] [3075] [2346] [1620] [4381] [5293]

Gratis Steam ruilkaarten en games!

The Crypto Family #1 Hoe zet je een Bitcoin altcoin Ethereum Dash litecoin wallet op. In deze aflevering laten we je zien welke wallets er zijn en welke wallets wij gebruiken voor onze crypto ... Green screen werkt in de volgende video wel weer :) Leuk dat je deze video bekijkt hier onder zijn de links voor alle programma's die ik gebruik om dit geld online te verdienen met bitcoins ... How to configure Windows 10 for your Mining Rig to get the best hashrate in ethereum and more. Parts: MSI Pro Series Z270a: http://amzn.to/2sHVqNX Intel Pent... KenFM ist ein freies Presseportal, eine Nachrichtenplattform, die bewusst das Internet als einziges Verbreitungsmedium nutzt und damit im gesamten deutschspr... In deze uitleg over video: -Wat is een zeevaart kaart? -Wat is een binnenvaart kaart? -Welke kaart neem ik het best? -Zijn alle kaarten up-to-date? -Hoe rece...

#